Dah renew lesen...^_^

"yana bangun, kata nak ikut ayah pegi ipoh hari ni…kamu kejutkan mal sekali..cepat siap nanti lambat pulak mak nak ke sekolah……" suara mak nyaring kat telinga mengejutkan bakal menantunye di pagi hari…kihkihkih…punya la liat nak bangun sebab mlm sebelumnye balik lewat dari kedai sebab ramai orang…huhu..  tujuan kne bangun awal sebab Yana nak g SSM tuk renew lesen syarikat MYexe Design.. mcm tak percaya dan nak masuk setahun beroperasi, alhamdulillah… ^_^


ni budak kecik yg suka nyebok nak ikut mana je Yana n incik Ekmal pegi... aishh..(-_-")

SSM ipoh beroperasi kat Angsana Mall atau dulu dikenali dgn Greentown Mall.. masa kami sampai tu, punye la ramai manusia…huhu serius dah rasa malas nak renew tapi mata ni tertacap bunting SSM mengenai promosi RM50 tuk tempoh 5tahun..Ya ampun…kenapa tak tau eah..?? nmpk sgt tak amek tau…wakaka teruk btol… so dah alang2 sampai dan ditambahkan dgn promosi menawan hati tu.. Yana pun teruskan la niat renew lesen syarikat.

ramainye....bosannnn..@_@
jauh no tu.....@_@
penat nak tunggu giliran..nasib baik ada incik ekmal yang teman, jadi ada la jugak peneman tuk buat lawak jenaka n bersembang, kalau tak mesti Yana diam seribu bhsa…hehehe….amek masa sejam jugak lah menunggu no giliran tiba.. tension btol rasa..huhu so dalam sejam lebih barulah segala proses slesai, lepas ni tak payah la setiap tahun nak renew lesen..hehe..sebab dah buat tuk 5thn..^_^


Photobucket

3 Surat Cinta:

♕tashyra berkata...

cute sangat budak tuu ^^

Shakira Pathi berkata...

comelnye adik tuu hehe :)

QasehCinta EkmalYana berkata...

@♕tashyra & @Shakira Pathi hehe...anak buah yg suka buat kami huru hara...:)

This Blog is Protected. Copyright 2011 © Design By QasehCinta EkmalYana